Efficiënte Helpdesk App voor iPhone
Radar for Zoho Desk is een productiviteitsapp voor helpdesks die gebruikers een overzicht biedt van belangrijke klantenservicestatistieken. Deze app stelt zowel helpdeskmanagers als klantenservicemedewerkers in staat om hun werklast en prestaties eenvoudig te beheren, waar ze ook zijn. Belangrijke statistieken zoals ticketoplossingstijd, klanttevredenheid en individuele agentenstatistieken zijn toegankelijk, waardoor gebruikers snel kunnen reageren op afwijkingen en potentiële knelpunten kunnen identificeren.
De app biedt verschillende functionaliteiten, waaronder live verkeer, gemiddelde afhandeltijd en uitzondering meldingen. Gebruikers kunnen statistieken kiezen om op te letten, meldingen instellen bij afwijkingen en zelfs tickets beantwoorden en communiceren met collega's via de Team Feed. Met de mogelijkheid om de app te personaliseren en verschillende abonnementsopties, waaronder een gratis proefperiode, biedt Radar for Zoho Desk een flexibele oplossing voor moderne klantenservicebehoeften.





